Round Robin Vakantie Envelop

Ik had mij ingeschreven voor de round robin vakantie envelop. Er begint één iemand die doet leuke spulletjes in een envelop. Hij wordt dan steeds van de ene persoon naar de andere gestuurd en komt uiteindelijk weer terug waar hij is begonnen. Ik had verwacht dat er super leuke zelfgemaakte spulletjes in zouden zitten. Helaas viel het heel erg tegen... Er zaten echt dingen in wat gewoon beetje oude troep is.. Vond het erg jammer. Ik heb er maar een paar dingetjes uitgehaald, maar niks waar ik super blij mee was. Misschien dat het ook gewoon mijn smaak niet was. Ik heb er zelf wel wat fimo dingetjes in gedaan maar niet mijn mooiste spulletjes, want dat vond ik het dan ook niet waard. Ik denk dat dit de eerste keer en meteen de laatste keer was dat ik aan zoiets mee deed. Erg jammer..

Dit zat er allemaal in.

Voetfris balsem??.....

Deze spulletjes heb ik eruit gehaald. Het gehaakte vierkantje vind ik het leukste.

Reacties

  1. Hoi! Het viel mij eerlijk gezegd ook wat tegen. veel kaarten die 'gewoon' bij Xenos te koop zijn, en inderdaad wat proefmonsters... ik had ook meer zelfgemaakte dingetjes verwacht!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, wat jammer zeg! deed je mee aan de eerste of tweede envelop?
    de eerste heb ik opgestart (ik wacht trouwens nog steeds totdat die terugkomt, duurt erg lang) en die had ik volgestopt met mooie, nieuwe en zelfgemaakte spullen. stofjes, mooi papier, leesboek, cd's , lint, Nouja, zoveel dat het uiteindelijk een pakketje werd i.p.v. brievenbuspost,haha. Ik hoop maar dat het ook een beetje leuk is wat ik dadelijk terugkrijg, want ik had er behoorlijk in geïnvesteerd....
    Jammer dat het een teleurstelling is geworden... :( ben benieuwd hoe die terugkomt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi An
    Ik geloof dat dit de tweede envelop was. Ik vind het ook wel jammer en er zijn meer mensen met dezelfde ervaring als die van mij. Ik ben er maar gewoon eerlijk over.. want ja het viel gewoon tegen. Ik heb foto's gezien op blogs van eerdere round robin enveloppen en dat zag er echt veel mooier en beter uit dan dit, maar helaas. Hopelijk is de eerste envelop wel heel leuk geworden en gebleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi,

    Dat vierkantje had je van mij...vond de inhoud ook niet spectaculair, maar zag op verschillende blogs dat mijn dingetjes in de smaak vielen met wat ze eruit haalden gelukkig. Ik kon kiezen uit servetten en kaarten zo ongeveer. Jammer inderdaad, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts