Help! Ik ben verslaafd!

Jaja je leest het dus goed. Ik ben dus verslaafd... En ik ben niet verslaafd aan roken. Drinken doe ik al helemaal nooit en drugs ook niet. Nee nee wil je weten waar ik verslaafd aan ben?? Aan PAARDEN! Al mijn hele leven lang heb ik een grote passie of verslaafdheid hoe je het ook wilt noemen.. aan paarden. Op ieder verlanglijstje stond bovenaan: een eigen paard. Als ik dan van sinterklaas een paard van marsepein in mijn schoen kreeg werd ik meestal erg boos en vond ik het echt geen leuk grapje. Ik vind paarden gewoon prachtige dieren, zo elegant en het geeft zo een machtig gevoel van vrijheid om op een paard te mogen rijden.
Geld voor een paard, dat heb ik helaas nog niet. Maar ik heb wel 3 super lieve en mooie verzorg paarden waar ik elke woensdag van mag genieten. Omdat ik zo van paarden hou en van mooie spulletjes maken, werd het tijd om deze twee eens met elkaar te gaan combineren. En hieronder is het resultaat te zien. Ik heb een doel gesteld voor mezelf om 100 van dit soort paardjes te gaan maken en dan op een leuke crafty markt te verkopen. Op die manier kan ik meteen een beetje geld sparen voor een echt paard!








Reacties

  1. Ze zijn super. De bovenste vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel. Dat zegt bijna iedereen. Maar dat is handig om te weten, dan ga ik er daar nog meer van maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts